مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-02سياسي

امیدواری وزیر خارجه نیکاراگوئه به تقویت بیش از پیش روابط با ایران


وزیر خارجه نیکاراگوئه در دیدار همتای ایرانی خود با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه بین ایران و نیکاراگوئه ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ماناگوآ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار و گفت وگو با مقامات نیکاراگوئه و در رأس هیأتی سیاسی عصر چهارشنبه به وقت محلی وارد این کشور شد و مورد استقبال همتای خود و مشاور ارشد رییس جمهور نیکاراگوئه و تعدادی دیگر از مقامات این کشور قرار گرفت، چهارشنبه شب 12 بهمن ماه و به وقت محلی با دنیس مونکادا وزیر خارجه نیکاراگوئه در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

  در این دیدار که با حضور لائورآنو اورتگا دستیار ارشد رییس جمهور در امور سرمایه گذاری، تجارت و همکاری های بین المللی انجام شد، دو طرف با ارزیابی مثبت از مناسبات فیمابین بر ضرورت ارتقای همکاری ها در ابعاد مختلف آن به ویژه حوزه های اقتصادی و علمی و فناوری تأکید کردند.

مرتضی محمودوند نماینده مجلس شورای اسلامی، عیسی کاملی دستیار وزیر ور مدیرکل آمریکا، علی چگنی مدیرکل دفتر دیپلماسی اقتصاد مقاومتی، عبدالله نکونام قدیری معاون سخنگو و مدیرکل دیپلماسی رسانه ای، مجتبی بنی اسدزاده دستیار وزیر در امور اجرایی و رضا نظرآهاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری وزیر خارجه نیکاراگوئه به تقویت بیش از پیش روابط با ایران

امیدواری وزیر خارجه نیکاراگوئه به تقویت بیش از پیش روابط با ایران