مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-02اقتصادي

جمع آوری مدارس کانکسی در گلستان آغاز شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با اشاره به آغاز جمع آوری مدارس کانکسی در سطح استان، گفت: تا سه ماهه نخست سال 1402 مدارس کانکسی بالای 10 نفر دانش آموز در استان برچیده می شود.

- وحید فراهی امروز پنج شنبه 13 بهمن در مراسم افتتاح 1100 مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور اظهار کرد: همزمان با مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اداره کل نوسازی مدارس گلستان همزمان با سراسر کشور اقدام به کلنگ زنی و افتتاح 15 پروژه با اعتبار 120 میلیارد تومان کرده است.

وی ادامه داد: امروز پروژه سه کلاسه خیرساز کلاجان قاجار به مناسبت دهه فجر در گلستان به بهره برداری رسید و همزمان با این پروژه، یک هزار و 100 پروژه آموزشی و ورزشی در سراسر کشور با حضور ریاست جمهور و به دستور ایشان افتتاح شد و جشن بزرگ مدرسه سازی در سطح کشور برپا شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان اینکه با افتتاح پروژه های دهه فجر گلستان 70 کلاس درس به ظرفیت فضای آموزشی استان افزوده شد، افزود: اداره کل نوسازی مدارس گلستان در حوزه های مختلف اعم از مشارکت خیرین و تجهیز مدارس اقدامات خوبی انجام داده است.

فراهی، مجموع مشارکت های خیرین در امر مدرسه سازی از ابتدای سال جاری تاکنون را حدود 90 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: در بخش خرید تجهیزات آموزشی، پرورشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری مدارس کانکسی در گلستان آغاز شد

جمع آوری مدارس کانکسی در گلستان آغاز شد