مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-02اقتصادي

توزیع 231 تن گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل از توزیع گوشت منجمد به میزان 231 تن با هدف تنظیم بازار گوشت در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوبخت اژدری عصر پنجشنبه در جریان آغاز طرح تنظیم بازار گوشت قرمز در اردبیل اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای گذشته، سعی کردیم تا با تهیه و توزیع گوشت منجمد بازار را به وضعیت تعادل برسانیم.

وی قیمت گوشت منجمد عرضه شده را 145 هزار تومان اعلام کرد و گفت: به صورت روزانه توزیع گوشت قرمز منجمد در مناطق مختلف آغاز شده و سعی بر این است تا در ماه های پیش رو این حرکت و اقدامات ادامه پیدا کند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: از این میزان گوشت منجمد عرضه شده 154 تن گوشت گوساله و 77 تن نیز گوشت منجمد گوسفندی بوده که در بین مردم و در قالب فروشگاه های منتخب توزیع شده است.

اژدری افزود: در روزهای آینده نیز قرار است 130 تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شود که 100 تن آن گوشت گوساله و 30 تن نیز گوشت گوسفندی است که با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از وزارتخانه جهاد کشاورزی خواسته ایم تا برای اسفندماه سهمیه 500 تن گوشت قرمز برای استان اردبیل در نظر گرفته شود که 300 تن آن گوشت گوساله و 200 تن نیز گوشت گوسفندی مرغوب خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 231 تن گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار

توزیع 231 تن گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار