مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-02سياسي

مشکل شرکت تولیدی با 1100 نیروی کار در سوادکوه رفع شد


رییس کل دادگستری مازندران از گره‎گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی با 1100 نیروی کار در حوزه زغال سنگ در شهرستان سوادکوه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و تاکیدات رییس قوه قضاییه درخصوص کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال زا، اظهار کرد: تولید درافزایش رضایتمندی، بالارفتن سطح زندگی، رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم به ویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت های دستگاه قضایی است بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: شرکت مذکور از شرکت های معتبر و مهم سوادکوه است که درخصوص صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدیدهای دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران، تصریح کرد: در این شرکت 1100 کارگر در حال فعالیت هستند که مشکلات حقوقی و نداشتن صدور پروانه بهره داری در روند تولید واشتغال، خلل هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی از این مشکلات چاره اندیشی و رفع شد، در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل شرکت تولیدی با 1100 نیروی کار در سوادکوه رفع شد

مشکل شرکت تولیدی با 1100 نیروی کار در سوادکوه رفع شد