مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-02سياسي

ساخت 1200 مسکن محرومین در گیلان تا پایان سال 1402


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ساخت بیش از یک هزار واحد مسکن محرومین در گیلان تا انتهای سال آینده خبر داد و گفت: با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و با همکاری بنیاد مستضعفین مقرر شد یک هزار و 200مسکن محرومین در گیلان احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پرویز فتاح امروز در  آیین اعطای 135 هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ایران اسلامی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه توزیع 135 هزارمین سند بنیاد علوی یک اقدام مهم در راستای محرومیت زدایی در کشور بوده است، اظهار کرد: از دیروز توفیق داشتیم در بین مردم شهیدپرور گیلان باشیم و امروز مراسم خوبی در خصوص اعطا سند بنیاد علوی همزمان با چندین استان کشور برگزار شد.

  وی با اشاره به پیگیری مصوبات سفر گذشته به گیلان در خصوص پیگیری وضعیت کارخانه سیمان دیلمان و سیاهکل گفت: مقرر شد 60 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز جاده سیاهکل به دیلمان و 10 میلیارد هم به بهزیستی و کمیته امداد آن 2 محل تخصیص یابد که این اعتبار قطعی و لازم الاجرا بوده و در این خصوص اقداماتی هم در دست اجرا است.

  رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای تعیین اراضی به منظور ساخت نهضت مسکن ملی باید تمامی موارد از جمله کاربری کشاورزی و آب و برق گاز در نظر گرفته شود، تصریح کرد: در گیلان مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1200 مسکن محرومین در گیلان تا پایان سال 1402

ساخت 1200 مسکن محرومین در گیلان تا پایان سال 1402