مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-02سياسي

بهره برداری از 33 طرح اشتغالزایی در آستارا


همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر 33 پروژه طرح اشتغالزایی با اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون تومان در آستارا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این ایام و تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین روز از دهه مبارک فجر در آستارا 33 پروژه عام المنفعه شامل افتتاح همزمان 30 طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و 3 طرح اشتغالزایی بهزیستی با مجموع اعتبار 3 میلیارد و چهارصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار آستارا با اشاره به طرح های اشتغالزایی بهزیستی افزود: پروژه کارگاه پرورش گاو شیری شامل 10 رأس گاو واقع در روستای ویرمونی با تسهیلات 100 میلیون تومانی و آورده 50 میلیونی مددجو در مجموع با اعتبار 150 میلیون تومان با ظرفیت اشتغال برای 3 نفر راه اندازی شد.

وی ادامه داد: طرح زنبور داری شامل 200 کلونی در خان حیاطی لوندویل با سرمایه گذاری یک میلیارد ریالی و یک طرح کارگاه تولید دستمال کاغذی با ظرفیت تولید 6 تن در ماه با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد تومانی با ظرفیت اشتغال برای پنج نفر از دیگر طرح های افتتاحی بهزیستی در دومین روز از دهه مبارک فجر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 33 طرح اشتغالزایی در آستارا

بهره برداری از 33 طرح اشتغالزایی در آستارا