مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-02سياسي

درخواست سازمان ثبت از وزارت علوم و ارتباطات برای حمایت از دانش بنیان ها


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مسئولین وزارت علوم و ارتباطات خواست تا برای ساماندهی، دسته بندی و حمایت از شرکت های دانش بنیان اقداماتی انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حسن بابایی در بازدید از دومین نمایشگاه ایران ژئو در آستانه دهه فجر گفت: بهره گیری از دانش داده ها و تصاویر هوایی امروزه اهمیت زیادی برای بسیاری از ارگان ها به ویژه سازمان نقشه برداری و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دارد.

وی ادامه داد: امروز سازمان ثبت با خیلی از شرکت های فعال در این نمایشگاه همکاری دارد و چندین سال است که از تولیدات این شرکت های دانش بنیان استفاده می کند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه این همکاری ها موجب خودکفایی و رشد این شرکت ها می شود، افزود: این فناوری ها موجب تسریع در اجرای 100 درصدی حدنگاری شده است.

بابایی گفت: امروز سازمان ثبت با بهره گیری از هواپیماهای تجهیز شده به دوربین های پیشرفته و به روز و پهپادهای داخلی، تصاویر لازم را با دقت بسیار بالا با توان و علم جوانان فعال و علاقه مند در شرکت های دانش بنیان برداشت می کند.

وی با اشاره به تنوع فعالیت ها و شرکت های فعال و متعدد این حوزه و قراردادهای منعقده سازمان ثبت با آنها که موجب تقویت مالی آن ها شده است، از مسئولین وزارت علوم و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان ثبت از وزارت علوم و ارتباطات برای حمایت از دانش بنیان ها

درخواست سازمان ثبت از وزارت علوم و ارتباطات برای حمایت از دانش بنیان ها