مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-02فناوري

سامسونگ دستگاه های پوشیدنی «واقعیت گسترده» می سازد


شرکت «سامسونگ» در جدیدترین مراسم رونمایی های خود که طی آن از گوشی های پرچمدار جدید خود و همچنین تبلت و لپتاپ جدیدش رونمایی کرد، اعلام کرد که به دنبال ساخت دستگاه های پوشیدنی مبتنی بر «واقعیت گسترده» است و اولین محصول از این دست از نسخه اندرویدی که به .

- شرکت سامسونگ در جدیدترین مراسم رونمایی های خود که طی آن از گوشی های پرچمدار جدید خود و همچنین تبلت و لپتاپ جدیدش رونمایی کرد، اعلام کرد که به دنبال ساخت دستگاه های پوشیدنی مبتنی بر واقعیت گسترده است و اولین محصول از این دست از نسخه اندرویدی که به طور ویژه برای دنیای مجازی طراحی شده، استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، رویداد Unpacked سامسونگ فقط شامل رونمایی از پرچمداران جدید این شرکت مانند گوشی هوشمند Galaxy S23 و لپتاپ Galaxy Book 3 نبود.

این شرکت همچنین فاش کرد که در حال کار بر روی دستگاه های پوشیدنی مبتنی بر واقعیت گسترده یا تعمیم یافته -مخلوطی از واقعیت افزوده، مجازی و ترکیبی- است.

واقعیت تعمیم یافته (Extended reality) که با نام واقعیت گسترده یا نام اختصاری XR نیز نام برده می شود، نشان دهنده چندین فناوری جدید و نوظهور است که برای ایجاد تجربه های جدید دیجیتال، استفاده شایان توجهی از آن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ دستگاه های پوشیدنی «واقعیت گسترده» می سازد

سامسونگ دستگاه های پوشیدنی «واقعیت گسترده» می سازد