مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-02ورزشي

به کارگیری جوانان باید به صورت عادلانه انجام شود


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: جوانان برای رفتن به سمت کارآفرینی باید تشویق شوند.

- کامران جعفری صبح امروز (11 بهمن ماه) در مراسم انعقاد قرارداد تفاهم نامه همکاری اجرای طرح آموزشی نشست های علمی تخصصی فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی زنجان، اظهار کرد: راه اندازی مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی کشور از سوی جهاددانشگاهی استان زنجان اقدامی ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه به کارگیری جوانان باید به صورت عادلانه انجام شود، تصریح کرد: برنامه عملیاتی اشتغال جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از راه های حمایت از جوانان در حوزه کارآفرینی، حمایت از ایده های نو و خلاق است.

جعفری با اشاره به مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی در استان زنجان، افزود: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی و مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی به ترتیب از شورای گسترش جهاددانشگاهی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز فعالیت دریافت کرده اند که مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی جز طرح های شاخص اقتصاد مقاومتی استان است.

جهاددانشگاهی استان زنجان جریان ساز است.

این مسئول با تاکید بر اینکه جوانان برای رفتن به سمت کارآفرینی باید تشویق شوند، اذعان کرد: ایده هایی که قابلیت اجرایی شدن، توسعه و درآمدزایی را دارند، حمایت خواهند شد؛ برای مولدسازی و به اجرا در آمدن ایده ها از هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری جوانان باید به صورت عادلانه انجام شود

به کارگیری جوانان باید به صورت عادلانه انجام شود