مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-02فرهنگي

نمایشگاه نقاشی حسن روح الامین در مسکو


نمایشگاه آثار نقاشی حسن روح الامین با عنوان«دل نگاره» و با موضوع زندگی اهل بیت علیهم السلام در موزه هنرهای شرقی مسکو به مدت دو ماه برپا می شود.

- نمایشگاه آثار نقاشی حسن روح الامین با عنوان دل نگاره و با موضوع زندگی اهل بیت علیهم السلام در موزه هنرهای شرقی مسکو به مدت دو ماه برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود احمدوند رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اعلام این خبر گفت: با مساعدت بی دریغ و خالصانه حسن روح الامین و به همت این رایزنی و مشارکت وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه تعداد 14 اثر از آخرین کارهای این نقاش برجسته از جمعه 15 بهمن 1401 مصادف با روز ولادت امیرالمومنین علی (ع) در ساختمان اصلی موزه هنرهای شرقی مسکو تا 6 فروردین 1402 به نمایش در خواهد آمد.

احمدوند افزود: در این نمایشگاه که با حضور حسن روح الامین افتتاح می شود آثاری با عناوین نجات دختران، ام ابیها، مرج البحرین، شمع بیت المال، امیرالمومنین(ع)، حسرت جبراییل، نسل بت شکن، ابن الحسن، هو الغنی، معرکه آب، بابا، وداع، اسیران و خورشید زندان که همگی درباره زندگی اهل بیت (ع) هستند و برخی از آنها برای نخستین بار رونمایی می شوند، عرضه خواهد شد.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه یادآور شد: با حضور این نقاش کارگاه های آموزشی درباره هنر اسلامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی حسن روح الامین در مسکو

نمایشگاه نقاشی حسن روح الامین در مسکو