مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-02سياسي

همه باید تلاش کنیم نرخ بیکاری کرمانشاه به توازن برسد


وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به آمار بالای نرخ بیکاری در کرمانشاه، گفت: همه باید تلاش کنیم تا نهایتا طی بازه سه ساله نرخ بیکاری استان کرمانشاه به توازن برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از دلایل سفرهای استانی رییس جمهور علاوه بر نزدیکی و خدمت مستقیم به مردم، ایجاد توازن در بین استان ها است.

وی افزود: طی سفر استانی رییس جمهور به استان کرمانشاه مصوبات خوبی لحاظ شد و اگرچه این استان جز آخرین سفرهای دولت سیزدهم بود اما نگاه ما در انجام مصوبات ایجاد توازن بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در سفر استانی رییس جمهور از چند کارخانه بازدید صورت گرفت و دستوراتی برای راه اندازی مجدد و توسعه آنها صادر شد، که امروز پس از گذشت چند ماه از از آنها بازدید خواهیم داشت.

مرتضوی با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی برای رفع معضل بیکاری و کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه باید انجام گیرد، خاطر نشان کرد: همه با هم باید آستین همت را برای رفع این معضل در استان کرمانشاه بالا بزنیم و نهایتاً طی بازه سه ساله نرخ بیکاری استان کرمانشاه را به حد توازن برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید تلاش کنیم نرخ بیکاری کرمانشاه به توازن برسد

همه باید تلاش کنیم نرخ بیکاری کرمانشاه به توازن برسد