مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-02سياسي

بازدید مسئولان قضایی گیلان از انبارهای گمرکات انزلی


رییس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی برای هفتمین بار در سال جاری از انبارهای گمرکات بندر انزلی و بندر کاسپین منطقه آزاد بازدید کردند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی برای هفتمین بار در سال جاری از انبارهای گمرکات بندر انزلی و بندر کاسپین منطقه آزاد بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی برای هفتمین بار در سال جاری از انبارهای گمرکات بندر انزلی و بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در حاشیه این بازدید، با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر نظارت بر کالاهای رسوبی انبارهای گمرکات تصریح کرد: هفتمین بازدید رییس کل دادگستری استان و معاونین قضایی دادگستری از انبارهای گمرک انزلی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات بازدید های قبل، وضعیت انبارهای این شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و همچنین اتصال سامانه EPL به سامانه جامع انبارهای گمرکات مورد پیگیری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان قضایی گیلان از انبارهای گمرکات انزلی

بازدید مسئولان قضایی گیلان از انبارهای گمرکات انزلی