مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-02سياسي

ریل گذاری جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات تخصصی، فناورانه و دانش بنیان در سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان در تشریح برنامه ها و طرح های فناورانه این نهاد در یک سال گذشته گفت: جهاددانشگاهی واحد استان سمنان مسیر یکسال گذشته خود را با هدف انجام کارهای بر زمین مانده و با نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت توسعه و پیشرفت این .

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان در تشریح برنامه ها و طرح های فناورانه این نهاد در یک سال گذشته گفت: جهاددانشگاهی واحد استان سمنان مسیر یکسال گذشته خود را با هدف انجام کارهای بر زمین مانده و با نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت توسعه و پیشرفت این استان ریل گذاری کرده است.

علی منصفی راد در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 13 بهمن ماه در جمع خبرنگاران بر ضرورت اطلاع رسانی و بیان موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، امروز استوار تر از همیشه با 44 سال افتخار با تمام دشمنی ها و فتنه ها به حرکت پرشتاب خود در زمینه های علمی، اقتصادی، پژوهشی و.

ادامه می دهد.

وی افزود: به جهت ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در استان سمنان وجود دارد، طی یکسال گذشته مأموریت های ملی برای جهاددانشگاهی سمنان تعریف و ابلاغ شده است و فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی نیز آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات تخصصی، فناورانه و دانش بنیان در سمنان

ریل گذاری جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات تخصصی، فناورانه و دانش بنیان در سمنان