مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-02سياسي

طلاب سطح بصیرت و علم خود را برای جهاد تبیین ارتقاء دهند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برای جهاد تبیین باید سطح بصیرت و علم را بالابرد و از طرفی باید برای نسل های جدید محتوا تولید شود و اقدامات تبیینی انجام شود.

- حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده شب گذشته (12 بهمن ماه) در آیین ملبس شدن طلاب استان هرمزگان که با حضور آیت الله فاضل لنکرانی رییس مجمع فقهی ائمه اطهار و عضو جامعه مدرسین قم در مسجد جامعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی در دوران ستم شاهی و مبارزه با شاه، مقطعی در استان هرمزگان میهمان مردم بندرلنگه بودند و مردم استان خاطرات خوبی از ایشان دارند.

وی، ضمن گرامیداشت دهه فجر، عنوان کرد: دهه فجر یکبار دیگر مسئولیت مهمی که بر عهده طلاب، علما و حوزه علمیه در پاسداشت انقلاب اسلامی را یادآوری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بزرگترین ماموریت طلاب و روحانیون را جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: در روزگاری که دشمن با تمام امکانات خودش یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه انقلاب اسلامی راه انداخته است، جهاد تبیین یک تکلیف محسوب می شود و باید اهتمام ویژه ای به آن داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده مطرح کرد: برای جهاد تبیین باید سطح بصیرت و علم را بالابرد و از طرفی باید برای نسل های جدید محتوا تولید شود و اقدامات تبیینی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب سطح بصیرت و علم خود را برای جهاد تبیین ارتقاء دهند

طلاب سطح بصیرت و علم خود را برای جهاد تبیین ارتقاء دهند