مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-02اقتصادي

زباله محمودآباد در کام دریا ریخته می شود/ یک بام و چند صدا


تخلیه زباله شهری و روستایی محمودآباد در حاشیه دریا منظر زیبا را از خزر گرفته و بر مشکلات زیست محیطی افزوده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- بهناز مقدس: مدتی است که در فضای مجازی عکس هایی از وضعیت نابسامان دپوی زباله شهرستان محمودآباد بازنشر می شود و این موضوع حاکی از غصه ای بوده که چرا نمی توان از این طلای سیاه کثیف در راستای اشتغال زایی و کسب درآمد بهره برد.

محمودآباد طی چند سال اخیر در بحث زباله با چالش های فراوانی رو به رو بوده و این مشکلات همچنان ادامه دارد چراکه در سازمان شهرداری های مازندران لکه ای برای راه اندازی دستگاه زباله سوز و مباحث اینچنینی برای این شهرستان دیده نشد و امروز شاهد دیدن صحنه های بدی از وضعیت دپو در این منطقه هستیم.

شهری که اولین مقصد گردشگران از جاده هراز به ساحل است و می تواند به عنوان پایلوت محورهای مهم گردشگری قرار گیرد امروز در حال دست و پنجه نرم کردن با طلای سیاهی است که قطعاً در کشورهای توسعه یافته به آن به عنوان یک فرصت نگاه می کنند.

با حضور در منطقه مورد نظر که در ابتدای ورودی شهر از سمت فریدونکنار به محمودآباد میدان سردار سلیمانی به سمت ساحل است، متوجه بوی بد و منظره ای بد خواهیم شد؛ زباله هایی که گاهاً با ماسه ترکیب شده یا از فاصله دور آتش زدن آن ها را متوجه می شویم یا اینکه عده ای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله محمودآباد در کام دریا ریخته می شود/ یک بام و چند صدا

زباله محمودآباد در کام دریا ریخته می شود/ یک بام و چند صدا