مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-01ورزشي

اجرای برنامه های فرهنگی باید «مردم محور» باشد/ حامی آثار فاخر هنری هستیم


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در برگزاری برنامه ها و فعالیت هایی که در مجموعه شهرداری قزوین دنبال می شود، تلاش می کنیم مردم پیشران و محور باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قاسم الهیاری در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن جلسات سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش داریم در برگزاری برنامه ها و فعالیت هایی که در مجموعه شهرداری قزوین دنبال می کنیم مردم پیشران باشند.

وی افزود: هدف این است در برگزاری مراسمات از تصدی گری جلوگیری کنیم و عهده دار نباشیم، بلکه گروه های مردمی، حلقه های میانی و کانون های فرهنگی مسئولیت داشته باشند و ما حامی و کمک کننده باشیم تا مردم فعالیت ها را پیش برند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه از ابتدا و در دوران انقلاب همواره اقدامات توسط مردم پیش رفته، گفت: در کلیه فعالیت های سازمان فرهنگی، ورزشی و شورای ششم، خانواده را محور قرار داده ایم و برنامه ریزی ها به گونه ای صورت گرفته که اقدامات پیرامون خانواده پیش رود.

اللهیاری یاد آور شد: در ایام دهه فجر برنامه های مفرح و شادی در کنار مسابقات فرهنگی و جشنواره خواهیم داشتیم و در خصوص نواحی منفصل شهری و کم برخوردار نیز تلاش می کنیم اقدامات موثری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی باید «مردم محور» باشد/ حامی آثار فاخر هنری هستیم

اجرای برنامه های فرهنگی باید «مردم محور» باشد/ حامی آثار فاخر هنری هستیم