مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-01سياسي

نسل جدید به تولید محتوا در راستای تحقق جهاد تبیین نیاز دارد


در راستای جهاد تبیین ،برای نسل جدید محتوا تولید کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امشب در آیین  عمامه گذاری طلاب استان هرمزگان که با حضور آیت الله فاضل لنکرانی رییس مجمع فقهی ائمه اطهار و عضو جامعه مدرسین در مسجد جامعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی در دوران ستم شاهی و مبارزه با شاه، مقطعی در استان هرمزگان میهمان مردم بندرلنگه بودند و مردم استان خاطرات خوبی از ایشان دارند.

  وی، ضمن گرامیداشت دهه فجر، عنوان کرد: دهه فجر یکبار دیگر مسئولیت مهمی که بر عهده طلاب، علما و حوزه علمیه در پاسداشت انقلاب اسلامی را یادآوری می کند.

  نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بزرگترین ماموریت طلاب و روحانیون را جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: در روزگاری که دشمن با تمام امکانات خودش یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه انقلاب اسلامی راه انداخته است، جهاد تبیین یک تکلیف محسوب می شود و باید اهتمام ویژه ای به آن داشت.

  حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده مطرح کرد: برای جهاد تبیین باید سطح بصیرت و علم را بالابرد و از طرفی باید برای نسل های جدید محتوا تولید شود و اقدامات تبیینی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید به تولید محتوا در راستای تحقق جهاد تبیین نیاز دارد

نسل جدید به تولید محتوا در راستای تحقق جهاد تبیین نیاز دارد