مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:552023-02-01ورزشي

سرمربی هورسان: می توانستیم شرایط را عوض کنیم/ خطای سرویس های ما زیاد بود


سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر بعد از باخت تیمش مقابل فولاد سیرجان گفت: در دست چهارم می توانستیم شرایط را عوض کنیم، متاسفانه امروز خطای سرویس هایمان زیاد بود و نتوانستیم روز همیشگی مان را در سرویس نشان دهیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، رحمان محمدی سرمربی تیم هورسان رامسر که امروز تیمش در سیرجان بازی را به تیم فولاد این شهر با نتیجه 3 بر 1 واگذار کرد بعد از بازی گفت: بازی امروز بازی خوبی بود ما در دو دست اول در زمین خوب نبودیم و بعد از دست دوم به بازی برگشتیم و والیبال خوبی در زمین به نمایش گذاشتیم اما به نظرم کافی نبود.

 وی ادامه داد: در دست چهارم می توانستیم شرایط را عوض کنیم، متاسفانه امروز خطای سرویس هایمان زیاد بود و نتوانستیم روز همیشگی مان را در سرویس نشان دهیم اما جا دارد که یک خدا قوت به بازیکنانم بگویم.

سرمربی هورسان در مورد شرایط تیمش برای رسیدن به پلی آف افزود: ما 3 بازی دیگر در خانه داریم که امیدوارم بتوانیم امتیاز لازم را به دست بیاوریم و جایگاه خودمان و شرایط مان را برای پلی آف حفظ کنیم و با توجه به بازی های آینده خودمان را برای مرحله پلی آف آماده کنیم.

محمدی در رابطه با بازی آینده تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بعد از 2 مسابقه ای که در بیرون از خانه داشتیم، به رامسر برمی گردیم و آماده مبارزه با تیم پیکان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی هورسان: می توانستیم شرایط را عوض کنیم/ خطای سرویس های ما زیاد بود

سرمربی هورسان: می توانستیم شرایط را عوض کنیم/ خطای سرویس های ما زیاد بود