مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:502023-02-01فرهنگي

راه یابی 8 اثر به مرحله استانی رویداد تئاتر بچه های مسجد


بجنورد_ مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی از راه یابی 8 اثر به مرحله استانی دومین رویداد تئاتر مردمی بچه های مسجد خبر داد.

- سید مهدی کشمیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیأت داوران دومین رویداد تئاتر مردمی بچه های مسجد متشکل از علیرضا فیروزه، عباس کریمی و سید مهدی کشمیری بود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی گفت: از بازبینی آثار شهرستان های بجنورد، اسفراین، فاروج، گرمه و جاجرم آرا و نمایش های منتخب خود را جهت اجرای عمومی در مساجد استان اعلام کردند.

وی افزود: نمایش واگویه های قهرمان کربلا به کارگردانی سید یوسف حسینی از بجنورد و نمایش در آرزوی شهادت به کارگردانی محمد یحیی آبادی از اسفراین و نمایش روایت ناتمام به کارگردانی محمد یحیی آبادی از اسفراین از آثار منتخب این رویداد بودند.

کشمیری با بیان این مطلب که نمایش هبوط به کارگردانی مهدی بختور از اسفراین و نمایش مهجورا به کارگردانی محمدمهدی شاهی پناه از گرمه از جمله آثار راه یافته به مرحله استانی این رویداد بودند، گفت: نمایش بچه بازارچه به کارگردانی محمدمهدی شاهی پناه از جاجرم و نمایش پناهگاه به کارگردانی مهدی فخرانی از جاجرم نیز برای اجرای عمومی در مساجد استان برگزیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 8 اثر به مرحله استانی رویداد تئاتر بچه های مسجد

راه یابی 8 اثر به مرحله استانی رویداد تئاتر بچه های مسجد