مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-01سياسي

وزارت کشور موافق مدیریت یکپارچه شهری است


وزیر کشور با بیان اینکه از لحاظ کارکردی ما 4 قوه در کشور داریم، گفت: دلیل این موضوع این است که شوراها رکن مهمی از تولید قدرت و نقش آفرینی در پیشرفت کشور هستند و دولت از نقطه نظرات نظام شورایی کشور در سطح خرد و کلان استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست هم اندیشی با اعضای شورای عالی استان ها ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: خدا را شاکریم که در نظامی زندگی می کنیم که یک نظام پویا و الهی است و به سعادت انسان ها می اندیشد.

وی با بیان اینکه شوراها یک جریان نو در حکمرانی هستند، اظهار داشت: شوراها نماد مردم سالاری و مظهر روشن مشارکت مردم در اداره امور خود هستند که با همیاری آن ها، بسیاری از مسائل کشور قابل حل است چرا که شوراها ارتباط وسیعی با مردم دارند و زمینه ارتباط دائمی نظام با مردم را فراهم می کنند.

وحیدی با تأکید بر این نکته که شوراها باید در جایگاه واقعی خود باشند، خاطرنشان کرد: این مهم، مورد تأکید و خواست دولت است چرا که شوراها بار مهمی از پیشرفت و توسعه کشور را به دوش می کشند و توانایی تولید و تقویت سرمایه اجتماعی را دارا هستند.

وزیر کشور ادامه داد: از سوی دیگر شوراها شنونده و پیگیری کننده بسیار خوبی برای حل مشکلات هموطنانمان هستند و ما نیز در مجموعه وزارت کشور، این آمادگی را داریم که در جهت تقویت و حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور موافق مدیریت یکپارچه شهری است

وزارت کشور موافق مدیریت یکپارچه شهری است