مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-01اجتماعي

بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ظهر روز چهارشنبه 12بهمن ماه به همراه محبوبی بازرس کل استان و مسولین قضایی شهرستان خوی از مناطق زلزله زده و کمپهای خدمت رسان خوی و فیرورق بازدید و از روند خدمت رسانی و توزیع اقلام گرمایشی و مواد غذایی و چادر اطلاع حاصل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ظهر روز چهارشنبه 12بهمن ماه به همراه محبوبی بازرس کل استان و مسولین قضایی شهرستان خوی از مناطق زلزله زده و کمپهای خدمت رسان خوی و فیرورق بازدید و از روند خدمت رسانی و توزیع اقلام گرمایشی و مواد غذایی و چادر اطلاع حاصل کرد.

عتباتی در این بازدید با تعدادی از مردم دیدار و گفتگو و از مشکلات و نیازمندیهای آنها آگاه گردید و در همان حین با مسولین بنیاد مسکن، شهرداری، هلال احمر و نیروهای امداد رسان تماس برقرار و تسریع در خدمات رسانی توسط افراد مسول را خواستار شد.

عتباتی با تاکید بر انجام ارزیابی خسارت های وارده حضور ارزیابان بنیاد مسکن سایر استان ها را هم در راستای تسریع ارزیابی ها خواستار شد.

رییس کل دادگستری استان نظارت بر توزیع صحیح و منصفانه و عادلانه اقلام را در بین همه مردم به تناسب خسارت های وارده به خانوارها مورد تاکید قرار داد و از مسولین حوزه های قضایی خوی و فیرورق نظارت میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده

بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده