مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-01ورزشي

نیمه اول بازی کاملا در اختیار تیم ما بود


مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم میزبان را در نیمه نخست تحت فشار گذاشته بودیم، گفت: نیمه اول بازی کاملا در اختیار تیم ما بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا رجبی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه بعداز پیروزی تراکتور برابر فولاد افزود: بازی امروز به 2 بخش تقسیم می شود یکی نیمه اول که تیم فولاد بازی مالکانه ای را به نمایش گذاشت و تیم میزبان را تحت کنترل داشت و اجازه پیشروی هم نداد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: در نیمه اول حتی 2، 3 موقعیت گلزنی هم بدست آوردیم که متأسفانه از دست دادیم و دیگر بخش بازی نیمه دوم بود که تیم تراکتور تیم برتر میدان بوده و مستحق پیروزی شد.

رجبی با بیان اینکه داور این دیدار حدود هفده بازی قضاوت انجام نداده بود، اضافه کرد: باید دپارتمان داوری دوری این داور را با بازی های ساده و نه بازی نزدیک و سنگین تراکتور و فولاد به میادین مسابقات لیگ برتر می آوردند چرا که آقای خورشیدی برای هر برخوردی کارت زرد نشان می داد و حتی در نیمه اول تحت تأثیر بازیکنان تراکتور قرار گرفت و کارت نداد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما از ترس دریافت کارت زرد بیشتر استرس داشتند، اذعان کرد: بازیکنان فولاد چون تحت فشار بودند و نمی خواستند بیشتر از این تعداد کارت دریافت کنند بازی مد نظرمان که استفاده از تک موقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه اول بازی کاملا در اختیار تیم ما بود

نیمه اول بازی کاملا در اختیار تیم ما بود