مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-01ورزشي

فوتسال دانش آموزی هرمزگان با اقتدار صعود کرد


در روزی که تیم دانش آموزی هرمزگان با یک گل تیم اصفهان را با شکست بدرقه کرد، چهره 15 تیم دیگر مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز گفت: تیم هرمزگان در دیدار پایانی گروه C مقابل اصفهان قرار گرفت و با یک گل از سد این تیم گذشت تا با 9 امتیاز، مقتدرانه از گروه خود بالا برود و در دوره بعد باید با تیم شهرستانهای تهران برای صعود رقابت کند و در دیگر دیدار این گروه نیز آذربایجان غربی با یک گل از سد تیم خوزستان گذشت ولی اصفهان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آذربایجان غربی، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بالاتر صعود کند.

  وی افزود: دیدارهای گروه A با تساوی بدون البرز و قم آغاز شد و در همین گروه خراسان جنوبی با نتیجه 2 بر1 کردستان را از پیش رو برداشت تا به همراه تیم البرز ، تیم های صعود کرده این گروه باشند و همچنین تیم استان قم به عنوان تیم دوم از مجموع تیمهای سوم به مرحله بعد صعود کرد.

  به گفته قویدل، در گروهB  نیز کرمان با یک گل از قزوین شکست خورد و اردبیل نیز با شکست 2 بر1 تیم چهارمحال و بختیاری را شکست داد تا به همراه قزوین به مرحله بعد صعود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال دانش آموزی هرمزگان با اقتدار صعود کرد

فوتسال دانش آموزی هرمزگان با اقتدار صعود کرد