مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-01سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در امر مبارزه با مواد مخدر


مدیرکل آموزش قوه قضاییه از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در امر مبارزه با مواد مخدر، روان گردان ها و پیش سازها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، جلسه امضا و انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در امر مبارزه با مواد مخدر، روان گردان ها و پیش سازها بین معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و ستاد مباره با مواد مخدر با حضور مهدی جوهری مدیرکل آموزش قوه قضاییه و تهمینه باهری مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر در محل ساختمان شهید صدیقیان برگزار شد.

این تفاهم نامه در راستای بند 10 سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر و همچنین سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به منظور گسترش همکاری های مشترک در امر آموزش مبارزه علمی با مواد مخدر و روانگردان ها منعقد شد.

مهدی جوهری با اشاره به اصل مدیریت با موضوعیت هم افزایی عنوان کرد: بنا داریم در راستا یکی از محورهای مهم و اساسی مدیریت راهبردی با ایجاد هم افزایی، آموزشی فراگیر و اثر بخش را توسعه دهیم.

لذا  مقرر شد با تعامل با سازمان های مرتبط و برگزاری جلسات و تنظیم تفاهم نامه، برنامه آموزشی مشترکی برای جامعه هدف تدوین کنیم.

جوهری افزود: یکی از این نهادهای مهم ستاد مبارزه با مواد مخدر می باشد که از همه دستگاه ها در این ستاد عضویت دارند و از طرفی دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در امر مبارزه با مواد مخدر

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در امر مبارزه با مواد مخدر