مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-01سياسي

رییس کل دادگستری استان فارس: حکومت اسلامی بر پایه عدل برقرار شد


رییس کل دادگستری استان فارس دستاوردهای انقلاب اسلامی را در مدت این چهل و چهار سال بیشمار دانست و بر اهمیت آگاهی دادن از این دستاورد ها به ویژه از طریق فضای مجازی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در حاشیه مراسم 12 بهمن ضمن تبریک چهلمین و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام (ره) به میهن پس از سالها تبعیدگفت: با حضور امام خمینی (ره)؛ ریشه کفر و طاغوت از این کشور قطع شد و با اضمهلال طاغوتیان حکومت اسلامی بر پایه  عدل برقرار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به وقایع تاریخی به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب یادآور شد: پس از سال های طولانی مبارزه و تحمل سختی ها، مبارزات و چالش های فراوان حضرت امام(ره) در یک شرایط معجزه آسا با نفوذ در دل های مردم ایران، با توکل به خدا  و سلاح ایمان در مقابل تمام قدرت های استکباری ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی را به ثمر رسانند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در مدت این چهل و چهار سال بیشمار دانست و بر اهمیت آگاهی دادن از این دستاورد ها به ویژه از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب باید دستاوردهای نظام  مقدس  جمهوری اسلامی در بخش ها و حوزه های مختلف بسیار بیشمار است  بیان گردد و با بهره گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان فارس: حکومت اسلامی بر پایه عدل برقرار شد

رییس کل دادگستری استان فارس: حکومت اسلامی بر پایه عدل برقرار شد