مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-01ورزشي

نفرات برتر ماده های 16 گانه دومیدانی دانش آموزی قهرمانی کشور معرفی شدند


در اختتامیه بازی های رشته دو ومیدانی دانش آموزی قهرمانی کشور که در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، نفرات برتر ماده های 16گانه و نتایج تیمی استانها معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان امروز در حاشیه آیین اختتامیه بازی های رشته دو ومیدانی، اظهار داشت: در سی و نهمین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی پسران متوسطه دوم مدارس کشور که بیاد شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموز هرمزگان برگزار شد، در مجموع 168 ورزشکار از 28 استان در 16 ماده با هم به رقابت پرداختند.

  وی افزود: تیم همدان در مجموع تیمی توانست بر سکوی قهرمانی این مسابقات تکیه بزند و تیم های تهران و گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

  به گفته فولادی، تقریبا تمام ورزشکاران نامی و قهرمان کشور و آسیا در این بازیها که انتخابی تیم ملی نیز است حضور داشتند و این موضوع سطح کیفی مسابقات را بسیار ارتقاء داده بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب نیزه فرید قرنجیک از گلستان به مدال طلا دست یافت و صابر پروانه از کرمانشا و رضا مصطفی نژاد از لرستان در جایگاه بعدی قرار گرفتند و مدال طلای ماده Relay سوییسی به همدان رسید و تیم کردستان دوم شد و جایگاه سوم به هرمزگان رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر ماده های 16 گانه دومیدانی دانش آموزی قهرمانی کشور معرفی شدند

نفرات برتر ماده های 16 گانه دومیدانی دانش آموزی قهرمانی کشور معرفی شدند