مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-01سياسي

طرح مایه کوبی رایگان علیه بیماری لمپی اسکین دام در گنبدکاووس آغاز شد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس گفت: بمناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح مایه کوبی رایگان بر علیه بیماری لمپی اسکین در گاو و گوساله آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس نادر گوگلانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 10 ماه اول امسال تعداد پنج هزارو 631 مورد بازدید از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی انجام شده که در این بازدیدها، تعداد 396 مورد غیربهداشتی از این مراکز مشخص و مقدار چهارهزارو 619 کیلوگرم فراورده های خام دامی غیربهداشتی معدوم و 59 مورد به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد 50 هزارو 263 مورد گواهی بهداشتی قرنطیه ای جهت حمل دام، طیور و فراورده های خام دامی صادر شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نظارت بهداشتی بر دو میلیون و 444 هزارو 80 کیلوگرم خوراک آبزیان  و یک میلیون و 644 هزارو 503 کیلوگرم تخم مرغ جهت صادرات به کشورهای دیگر انجام شده است.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح مایه کوبی رایگان بر علیه بیماری لمپی اسکین در گاو و گوساله در سطح روستاهای شهرستان به تعداد 21 هزارو 500 راس دام به مدت 45 روز کاری آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مایه کوبی رایگان علیه بیماری لمپی اسکین دام در گنبدکاووس آغاز شد

طرح مایه کوبی رایگان علیه بیماری لمپی اسکین دام در گنبدکاووس آغاز شد