مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-01فرهنگي

کتاب «دفتر خاطرات یک کرم» به چاپ دوم رسید


کتاب «دفتر خاطرات یک کرم» نوشته دورین کرونین با تصویرگری هری بلیس و ترجمه سمیرا کمالی توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ دوم رسید.

- کتاب دفتر خاطرات یک کرم نوشته دورین کرونین با تصویرگری هری بلیس و ترجمه سمیرا کمالی توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ دوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب دفتر خاطرات یک کرم نوشته دورین کرونین با ترجمه سمیرا کمالی به تازگی توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ دوم رسیده است.

این کتاب دنیا را از دید یک کرم کوچک بامزه به ما نشان می دهد.

ابتدا و انتهای کتاب، در واقع یک اسکرپ بوک است که کرم عکس ها و اشیای مورد علاقه خود را در آن صفحه ها چسبانده؛ مثلاً عکس اولین روز مدرسه رفتنش یا کارنامه اش که معلم زیر آن یادداشت گذاشته این بچه مشق هایش را می خورد.

هم چنین تفاوت توانایی های او با دوستش عنکبوت را می بینیم و اینکه کرم و خانواده اش برای اینکه در فصل ماهیگیری گرفتار نشوند چه کار می کنند و داستان های دیگری در جریان است.

خاطرات بچه کرم از 29 اسفند آغاز می شود و تا 15 خرداد ادامه دارد.

بچه کرم در خاطراتش از زندگی روزانه اش، خانواده اش، دوستش عنکبوت، مدرسه و درس ها و مشق هایش، بازی هایش، غذاهایی که می خورند، شغلی که دوست دارد داشته باشد، شیطنت هایش، چیزهایی که به خاطر آن ها کرم بودن را دوست ندارد و برعکس چیزهایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دفتر خاطرات یک کرم» به چاپ دوم رسید

کتاب «دفتر خاطرات یک کرم» به چاپ دوم رسید