مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-01اقتصادي

بودجه 164 میلیارد تومانی شهرداری نهاوند تقدیم شورا شد


بودجه سال 1402 شهرداری نهاوند به پیشنهاد 164 میلیارد تومان که بر مبنای برنامه عدالت و توسعه شهری تدوین شده به شورای شهر ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند مجید یوسفی نوید بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان ویژگی های کلی بودجه سال آینده افزود: بودجه سال 1402 مبتنی بر حرکت در مسیر عدالت و توسعه متوازن و ارایه خدمات در سطح شهر و حل مشکلات چندین ساله در ادامه اقدامات 1401 با رعایت موارد و موازین مد نظر شهرداری تدوین شده است.

وی گفت: اجرای صددرصد خزانه داری، تکمیل پروژه های نیمه تمام، پاسخ حداکثری به درخواست های شهروندان از مولفه های مهم در لایحه بودجه هستند.

شهردار نهاوند گفت: یکی از برنامه های ما ساماندهی ورودی های شهر نهاوند و توسعه حداکثری آبیاری مکانیزه است که از سال گذشته برای جبران خشکسالی ها و کمبود بارش انجام گرفته بود.

وی توجه به توسعه بخش گردشگری شهری را در بودجه ذکر شده پررنگ عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های ما شروع پروژه های کلان مقیاس و موثر در حوزه های گردشگری و تفریحی مانند پارک فرامنطقه ای و شهربازی و نقطه ایمن شهر و ایجاد درآمدهای پایدار مانند بازار خودرو و ایجاد مراکز درآمدی است که در لایحه به میزان قابل توجهی به آن پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 164 میلیارد تومانی شهرداری نهاوند تقدیم شورا شد

بودجه 164 میلیارد تومانی شهرداری نهاوند تقدیم شورا شد