مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-01سياسي

ماهیت نیروی انتظامی با بحران تنیده است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ماهیت وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پدیده ها و رویدادهای بحرانی درهم تنیده است و از این رو در اغتشاشات اخیر جبهه معاند انقلاب با تمام توان به این نیروی خدمتگذار و حافظ امنیت تاخت و تاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دلاوری ها، ایثار و فداکاری مجموعه پرسنل شجاع فرماندهی انتظامی در عرصه های مختلف تجلی مجاهدت، خدمت خاصانه و تلاش صادقانه فرزندان ایران اسلامی در سازمان خدوم فراجا است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می کند تا در سایه این امنیت، فعالیت ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه نیروهای انتظامی واقعیت پیدا می کند.

وی تصریح کرد: ماهیت وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پدیده ها و رویدادهای بحرانی درهم تنیده است و از این رو در اغتشاشات اخیر جبهه معاند انقلاب با تمام توان به این نیروی خدمتگذار و حافظ امنیت تاخت و تاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت نیروی انتظامی با بحران تنیده است

ماهیت نیروی انتظامی با بحران تنیده است