مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-01اجتماعي

آماده باش 75 اکیپ برای مقابله با آب گرفتگی / آب گرفتگی زیادی در شهر نداشتیم


رییس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان از آماده باش تمام امکانات و تجهیزات شهرداری برای مقابله با آب گرفتگی در زمان بارش ها خبر داد و گفت: - ایسنا/اصفهان رییس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان از آماده باش تمام امکانات و تجهیزات شهرداری برای مقابله با آب گرفتگی در زمان بارش ها خبر داد و گفت: طی این مدت گزارشی از آب گرفتگی زیاد و مشکل برای عبور و مرور شهروندان در سطح شهر نداشتیم.

رامین میرعسگری در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی اکیپ های امدادرسانی با توجه به تداوم بارش ها در اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به بارش هایی که از دیروز شروع شد و هواشناسی هم پیش بینی کرده بود، نزدیک به 75 اکیپ در سطح مناطق شهر اصفهان مشغول به کار و آماده باش شدند.

وی از نبود آب گرفتگی شدید در شهر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: دیروز (سه شنبه، 11 بهمن ماه) حدود 20 میلی متر بارندگی داشتیم که بارش خیلی خوبی بود، اما آب گرفتگی زیادی در شهر نداشتیم، اگرچه در یک سری از معابر به دلیل بارش طولانی مدت، که تقریباً دو روز به طول انجامید، ممکن بود دچار آب گرفتگی شوند.

رییس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طی این مدت، اکیپ های ما سریعاً به مناطق اعزام می شدند و آب گرفتگی را برطرف می کردند، افزود: گزارشی از اینکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 75 اکیپ برای مقابله با آب گرفتگی / آب گرفتگی زیادی در شهر نداشتیم

آماده باش 75 اکیپ برای مقابله با آب گرفتگی / آب گرفتگی زیادی در شهر نداشتیم