مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-01سياسي

«معمولان» شهرستان شد


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری های صورت گرفته، «معمولان» به عنوان شهرستان از سوی هیئت دولت معرفی و به تصویب رسید.

- پلدختر- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری های صورت گرفته، معمولان به عنوان شهرستان از سوی هیئت دولت معرفی و به تصویب رسید.

سید حمید رضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از چندین سال پیگیری و انجام کار کارشناسی در استانداری لرستان و وزرات کشور و همچنین از طریق شخص رییس جمهور، معاون اول و پارلمانی رییس جمهور، وزیر کشور، دبیر دولت و وزرای دولت و آخرین مرتبه مذاکره با رییس جمهور، امروز دوازدهم بهمن ماه شهرستان شدن معمولان توسط هیئت دولت مصوب شد.

وی، افزود: در نخستین روز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی این خبر خوش و نوید بخش را به عنوان عیدی به مردم ولایتمدار، نجیب و قهرمان معمولان تقدیم می کنیم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: به عنوان خادم مردم ولایتمدار معمولان مراتب تقدیر و تشکر خود را از رییس جمهور، وزیر کشور، استاندار و مجموعه استانداری لرستان و وزارت کشور، هیئت دولت و دولت انقلابی جهت شهرستان شدن معمولان اعلام می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معمولان» شهرستان شد

«معمولان» شهرستان شد