مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-01سياسي

نقش پررنگ پدر در زندگی فرزندان/ پدر بودن به چه معناست؟


همیشه نزدیک به روز پدریا مادر که می شود، مطالب رنگ و وارنگی درباره پدران و مادران در فضاهای رسانه ای مختلف منتشر می شود اما کمتر پیش می آید که خود پدر و مادرها در این روزهای خاص قدری تأمل کرده و فکر کنند که اصلا این پدر بودن یا مادر بودن یعنی چه و چه مسئولیتی .

- گروه زندگی ـ زهره سعیدی: اگر از خود پدرها بپرسید که لحظه پدر شدن چه احساسی داشتند، قطعا همه می گویند از زیباترین لحظاتی بوده که خداوند به آنها هدیه کرده تا عاشقانه فرزندانشان را دوست داشته باشند و آنها را حمایت کنند.

لحظه ای که پدر دستان کوچک نوزادش را بدست می گیرد یا او را در آغوش خود می فشارد ، فرزندش به او اولین لبخندها را می زند و با او ارتباط برقرار می کند.

همه اینها آنقدر به دل و جان یک پدر می نشیند که حد و حساب ندارد اما این تازه اول کار است، واقعا پدر بودن به همین چیزها ختم می شود؟ قطعا خیر.

دنیای پدر بودن و دنیای وظایف گسترده آن در برابر فرزندان وسعت زیادی دارد.

قطعا با تغییر شرایط جوامع نقش و جایگاه پدرها نیز در خانواده ها تغییر کرده و پدران متفاوت از چند دهه گذشته باید به فرزندانشان رسیدگی کنند و به آنها توجه نشان دهند.

اما چگونه؟ *نقش پدر در موفقیت فرزندانش هر پدر و مادری برای موفقیت و آرامش فرزندانشان تلاش می کنند و می خواهند که فرزندانشان احساس آرامش و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ پدر در زندگی فرزندان/ پدر بودن به چه معناست؟

نقش پررنگ پدر در زندگی فرزندان/ پدر بودن به چه معناست؟