مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-01اقتصادي

57 پروژه همزمان با دهه فجر در کاشمر افتتاح می شود


فرماندار کاشمر از افتتاح و بهره برداری از 57 پروژه با اعتبار بالغ بر 119 میلیارد تومان در دهه ‏فجر در این شهرستان خبر داد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دایی صراف ظهر‬ چهارشنبه‬ در جمع خبرنگاران با تبریک ‏فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در سطح دستگاه های اجرایی شهرستان در دهه ‏فجر امسال شاهد افتتاح و کلنگ زنی 57 پروژه با اعتبار بالغ بر 119 میلیارد و 413 میلیون و ‏‏400 هزار تومان در سطح شهرستان کاشمر هستیم.

فرماندار کاشمر بیان کرد: با تلاش های انجام گرفته در راستای توسعه مناطق روستایی 18 پروژه با اعتبار 48 میلیارد و 650 میلیون ریال در حوزه دهیاری های ‏بخش مرکزی و فرح دشت افتتاح خواهد شد.

‏ وی اجرای زیر سازی و آسفالت معابر، بتن ریزی بافت فرسوده روستا، احداث پارک ‏و فضای سبز را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که در دهه فجر در سطح روستاها به بهره ‏برداری خواهد رسید.

‏ ‏دایی‬ صراف در ادامه افزود: 14 پروژه شامل تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به متراژ 36800 متر، بهسازی و روشنایی و بهسازی و تبدیل شبکه روستایی، بهسازی و جابه جایی ترانس ‏روستایی، نصب ترانس های هوایی، احداث دو پست عمومی در حوزه توسعه زیرساختهای شبکه ‏توزیع برق با اعتبار 176 میلیارد و 700 میلیون ریال افتتاح خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 پروژه همزمان با دهه فجر در کاشمر افتتاح می شود

57 پروژه همزمان با دهه فجر در کاشمر افتتاح می شود