مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-01سياسي

نصب 1000 قطعه پارچه نویسی شعار های انقلاب در مسیر راهپیمایی22 بهمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا صیادی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در حاشیه بازدید از فرآیند خطاطی و پارچه نویسی ویژه ایام دهه فجر در خانه اتحادیه واقع در خیابان فردوسی - کوچه هنر در جمع خبرنگاران، - 1000 قطعه پارچه نویسی شعار های انقلاب اسلامی در تهران در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا صیادی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در حاشیه بازدید از فرآیند خطاطی و پارچه نویسی ویژه ایام دهه فجر در خانه اتحادیه واقع در خیابان فردوسی - کوچه هنر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پارچه نویسی یکی از رویداد های دوران انقلاب اسلامی بویژه ایام مربوط به بهمن ماه سال 1357 است و در واقع هموطنان خاطرات نوستالژیکی از پارچه نویسی در آن زمان به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی و شعار های مربوط به آن زمان دارند.

وی تاکید کرد: رفته رفته و با بروز و ظهور تکنولوژی پارچه نویسی، این هنر به فراموشی سپرده شد و همکاران ما در معاونت فرهنگی سازمان زیباسازی همزمان با دهه فجر امسال، برنامه ای را تحت عنوان کاتبان روایت انقلاب در دستور کار خود قرار دادند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: در همین ارتباط حدود 50 نفر از هنرمندان، کاتبان و خوشنویسان و خطاطان شناسایی شدند و در محل خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 1000 قطعه پارچه نویسی شعار های انقلاب در مسیر راهپیمایی22 بهمن

نصب 1000 قطعه پارچه نویسی شعار های انقلاب در مسیر راهپیمایی22 بهمن