مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-01سياسي

دشمن جنگ نرم را با رسانه پیش می برد/لزوم تبیین تهدیدات فضای مجازی


شرایط امروز به گونه ای است که باید تهدیدات فضای مجازی به درستی برای همگان تبیین شود زیرا زندگی فردی و اجتماعی اغلب مردم اکنون متأثر از این فضاست.

- یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: شرایط امروز به گونه ای است که باید تهدیدات فضای مجازی به درستی برای همگان تبیین شود زیرا زندگی فردی و اجتماعی اغلب مردم اکنون متأثر از این فضاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی مربیان سواد رسانه ای در استان یزد اظهار داشت: وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی نه تنها حفظ و استمرار بلکه رشد و بالندگی این انقلاب در مقابل جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است.

وی ادامه داد: ما اکنون در همه عرصه ها از جمله عرصه اقتصادی، فرهنگی، جمعیتی و .

در حال جنگیدن با استکبار هستیم که به خوبی این موضوع ملموس است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی و پیچیده با تمام قوا در همه عرصه ها ورود کرده و پایه همه این جنگ ها را با رسانه پیش می برد، حتی جنگ سخت را هم با رسانه مدیریت می کند و این موضوع اهمیت رسانه را نشان می دهد.

زارع کمالی با بیان اینکه جنگ ترکیبی و شناختی امروز هر روز نو و پیچیده تر می شود، افزود: وقتی دشمن در اغتشاشات اخیر از شهریورماه همه امکانات و قوای خود را به میان آورد و شکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جنگ نرم را با رسانه پیش می برد/لزوم تبیین تهدیدات فضای مجازی

دشمن جنگ نرم را با رسانه پیش می برد/لزوم تبیین تهدیدات فضای مجازی