مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-01سياسي

ایجاد 18 هزار شغل جدید در استان بوشهر


استاندار بوشهر از ایجاد بیش از 18 هزار شغل جدید در طرح ها و پروژه های اقتصادی دهه فجر در استان بوشهر خبر داد.

- احمد محمدی زاده چهارشنبه 12 بهمن در حاشیه آغاز ویژه برنامه های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقایسه خدمات نظام اسلامی با دوران پیش از انقلاب، امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان باید با خدمات بی نظیر نظام اسلامی آشنا شوند افزود: دولت سیزدهم برای رضایت مندی مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار تلاش شبانه روزی داشته و حجم و کیفیت خدمات، نشان دهنده نگاه خاص دولت به معیشت مردم است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال در دهه فجر در استان بوشهر 938 پروژه شامل طرح های اقتصادی و پروژه های عمرانی در بخش های مختلف اجرایی و افتتاح می شوند که انتظار داریم در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی نیز تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تعداد 801 پروژه و طرح عمرانی با اعتبار حدود 12 هزار میلیارد تومان و 137 پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از 300 هزار میلیارد تومان در استان در دهه فجر، افتتاح و اجرایی می شوند.

محمدی زاده گفت: از مجموع 137 پروژه اقتصادی، 96 پروژه با اعتبار 239 هزار میلیارد تومان افتتاح و 41 پروژه با سرمایه گذاری 61 هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 18 هزار شغل جدید در استان بوشهر

ایجاد 18 هزار شغل جدید در استان بوشهر