مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-01اقتصادي

تشریح افزایش قیمت گوشت قرمز از زبان معاون وزیر جهادکشاورزی


معاون امور برنامه ریزی و اقتصاد وزارت جهادکشاورزی علت افزایش قیمت گوشت قرمز را تغییر نرخ ارز واردات نهاده های دامی عنوان کرد و گفت که وزارت جهادکشاورزی با توزیع گوشت گرم وارداتی و منجمد قیمت گوشت قرمز را کنترل کرده است.

- معاون امور برنامه ریزی و اقتصاد وزارت جهادکشاورزی علت افزایش قیمت گوشت قرمز را تغییر نرخ ارز واردات نهاده های دامی عنوان کرد و گفت که وزارت جهادکشاورزی با توزیع گوشت گرم وارداتی و منجمد قیمت گوشت قرمز را کنترل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهپور علایی مقدم در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار شد، دستاوردها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در طول یکسال را تشریح کرد و گفت: الگوی کشت در 15 محصول اساسی ابلاغ و قرار شد که محصولات پر آب به محیط های بسته منتقل تا مدیریتی در منابع آبی انجام شود.

توفیقاتی در الگوی کشت نیز در سال اول اجرا داشتیم ولی معتقدیم باید برای کشاورز جذابیت ایجاد کنیم تا الگوی کشت را رعایت کند.

همچنین بایستی مشوق هایی برای اجرای آن نیز در نظر بگیریم.

وی افزود: برای عملیاتی کردن الگوی کشت 132 همت نیاز داریم که 70 همت آن به صورت کمک ها و مشوق ها به بخش کشاورزی و 60 همت نیز به صورت تسهیلات کم بهره بایستی تعلق گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح افزایش قیمت گوشت قرمز از زبان معاون وزیر جهادکشاورزی

تشریح افزایش قیمت گوشت قرمز از زبان معاون وزیر جهادکشاورزی