مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-01سياسي

انقلاب اسلامی ایران ریشه در واقعه غدیر دارد


انقلاب اسلامی ایران ریشه در واقعه غدیر دارد و مقصد آن اتصال به نظام جهانی حضرت ولی عصر (عج) است.

- آمل- امام جمعه آمل گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در واقعه غدیر دارد و مقصد آن اتصال به نظام جهانی حضرت ولی عصر (عج) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان و فرهنگیان و دانش آموزان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای تاریخ ایران است که در آن امام امت با همراهی مردم دست به نابودی رژیم منحوس پهلوی و طاغوت زد.

حجت الاسلام یعقوبیان افزود: باید با تلاش و همراهی همه جانبه در کشورمان نظام جمهوری اسلامی به قله های رفیع علم و دانش، کمال، توسعه و پیشرفت برسد که این مهم به همت خودمان باز می گردد تا به بالاترین سطح توسعه و پیشرفت برسیم.

وی با اشاره به اینکه از زمان ورود امام امت به ایران اسلامی تا پیروزی انقلاب 10 روز طول کشید، تصریح کرد: در این روزها امام راحل فرمودند که من دولت تعیین می کنم و من تو دهن این دولت می زنم، پس باید از امام امت درس گرفت و بدون هیچ ترس و واهمه در دهان استکبار کوبید.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد و مقصد آن اتصال به نظام جهانی امام عصر (عج) است، بیان کرد: در کتاب انجیل آمده و در مکاشفات پیش بینی شده که بشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران ریشه در واقعه غدیر دارد

انقلاب اسلامی ایران ریشه در واقعه غدیر دارد