مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-01بين الملل

واکنش پارلمان یمن به حمله ناموفق در اصفهان


پارلمان یمن حمله ناموفق به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد، پارلمان یمن در جلسه اخیر خود که به ریاست عبدالسلام صالح هشول زابیه، نائب رییس این پارلمان برگزار شد حمله تروریستی در یکی از مساجد پاکستان و همچنین حمله ناموفق به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان را محکوم کرد.

پارلمان یمن با اشاره به حمله تروریستی در پاکستان اعلام کرد که همزمان بودن این حمله با حمله پهپادی به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در ایران نشان دهنده یکسان بودن رویکرد و افکار تکفیری ها و لابی صهیونیستی است.

این پارلمان همچنین خاطرنشان کرد که حمله ناموفق در ایران نشان دهنده این است که لابی صهیونیستتی پشت اقدامات خرابکارانه قرار دارد و به دنبال ایجاد ویرانی، ناامنی و بی ثباتی در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در بخشی از گفت وگوی خود با شبکه سی ان ان با اذعان به اقدامات خرابکارانه این رژیم علیه ایران، گفت: اسراییل اقداماتی علیه برخی تولیدات تسلیحاتی در ایران انجام داده است.

اگرچه او از تایید این که آیا رژیم اسراییل در حمله پهپادی اخیر به یکی از تاسیسات نظامی در اصفهان نقش داشته است یا نه، خودداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پارلمان یمن به حمله ناموفق در اصفهان

واکنش پارلمان یمن به حمله ناموفق در اصفهان