مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-01سياسي

ضرورت بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی ایران


برای اینکه بدانیم ما چه بودیم و به کجا رسیدیم نیاز به بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی داریم.

- در مراسم تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب تاکید شد ضرورت بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی ایران ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: برای اینکه بدانیم ما چه بودیم و به کجا رسیدیم نیاز به بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی داریم.

محسن افشارچی ظهر امروز (12 بهمن ماه) در مراسم تجدید بیعت مسئولان استانی با امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تبریک حلول سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ کشورمان و حتی بشریت است که اثرات خود را به مرور نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات پیرامونی با سرعت بالایی در حال شکل گیری است و باید از ابعاد مختلف خودمان را برای اتفاقاتی که رخ خواهد داد آماده و مجهز کنیم، تصریح کرد: در این مسیر نباید از بازخوانی تاریخی و اعتقادی غافل شویم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه 44 سال بعد از انقلاب اسلامی گاهی فراموش می کنیم نعمتی که این رخداد تاریخی برایمان به ارمغان آورده چه بود، اضافه کرد: امسال تاکید بر این است که ارمغان انقلاب اسلامی را بازخوانی کنیم و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی ایران

ضرورت بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی ایران