مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-01سياسي

اهتمام دولت در تامین رفاه عمومی و مهار گرانی


استاندار گیلان با اشاره به اهتمام دولت در تامین اشتغال و مسکن و رفاه عمومی و کالاهای اساسی، عنوان کرد: دغدغه مردم مهار تورم و گرانی و نظارت بر بازار و قیمت کالاهاست که با تلاش دولت محقق می شود.

- اسدالله عباسی امروز، 12 بهمن ماه در ویژه برنامه آغاز دهه فجر و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ما درس آزادگی و عدالت داد، اظهار کرد: گفتمان عدالت اجتماعی امام این کشور و نظام را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده است.

وی امام راحل را یکی از انقلابی ترین چهره های دوران معاصر دانست و افزود: امام به ما عزت و آبرو و حیثیت و اقتدار داد و نقشه راه انقلاب را برای ما ترسیم کرد و امروز سکاندار هدایت کشور، مقام معظم رهبری است که به درستی این کشتی نجات بخش انسان ها و امت اسلامی را هدایت می فرمایند.

استاندار گیلان دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت تجدید میثاق با شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و لذا با خدمتگزاری صادقانه به مردم انقلابی و ولایتمدار گیلان را سرلوحه خویش قرار دهیم و آنچه در توان داریم در راه اعتلای نظام دریغ نکنیم.

عباسی گفت: دشمن جنگ نظامی را بر ما تحمیل کرد، اما نتوانست، تحریم های ناجوانمردانه را اعمال کرد و به نتیجه نرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت در تامین رفاه عمومی و مهار گرانی

اهتمام دولت در تامین رفاه عمومی و مهار گرانی