مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-01ورزشي

تکرار حادثه خطرناک بازیکن تراکتور در لیگ یک


پس از ثبت صحنه ای دلخراش ناشی از برخورد سر به سر سیدمحمد حسینی و امیرحسین صدقی دو مدافع تراکتور و ذوب آهن در جریان مسابقه دو تیم در هفته هفدهم لیگ برتر که منجر به بیهوشی، مصدومیت شدید و انتقال هر دو بازیکن به بیمارستان شد؛ اینبار صحنه ای مشابه به این صحنه در لیگ یک کشور و در جریان مسابقه دو تیم شهرداری آستارا و چادرملوی اردکان بر اثر برخورد بازیکن و دروازه بان تیم چادرملو ثبت شد تا همگان طی دو هفته متوالی شاهد دو صحنه دلخراش مشابه در مستطیل سبز باشند.

در جریان بازی تیم های شهرداری آستارا و چادرملوی اردکان حجت صدقی دروازه بان جدید تیم چادرملو با هم بازی خود آرش بابادی برخورد سر به سر شدیدی کرد که در نتیجه این برخورد صدقی بیهوش شد و بلافاصله با آمبولانس این بازیکن راهی بیمارستان شد.

گفته می شود این دروازه بان یک ساعت بعد از این حادثه به هوش آمد و در حال حاضر اوضاع فعلی او خوب عنوان شده است اما در جریان این برخورد سر آرش بابادی نیز 10 بخیه خورد و با همان سر شکسته به بازی ادامه داد.

بعد از این حادثه سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو مجبور شد از امیرحسین آسیابان پور دروازه بان بومی و 18 ساله تیمش را درون دروازه قرار دهد که اتفاقا عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار حادثه خطرناک بازیکن تراکتور در لیگ یک

تکرار حادثه خطرناک بازیکن تراکتور در لیگ یک