مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:162023-02-01اقتصادي

استقبال بلاروس از روابط تجاری با گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری در نشست با سفیر بلاروس و هیئت تجاری همراهش در منطقه آزادانزلی اظهار کرد: با توجه به اینکه گیلان قطب صنعت سلولزی و صنایع چوبی کشور محسوب می شود، بر همین اساس، اشتراکات صنعتی مناسب در بخش تولیدات سلولزی و صنعت چوب بین 2 کشور می تواند، به هم افزایی و همکاری در این زمینه منجر شود.

  وی با اشاره به مصمم بودن تجار و بازرگانان جمهوری بلاروس در برقراری ارتباط مطلوب و مؤثر افزود: این توجه و حسن نظر گروه تجاری بلاروس، باعث توسعه روابط در زمینه ی های مختلف محصولات صنعتی به ویژه غذایی و سلولزی خواهد شد و قطعاً تولیدات صنعتی گیلان، زمینه ساز برقراری ارتباط تجاری با بلاروس است.

  مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان به فعالیت بیش از 2 هزار کارخانه صنعتی توانمند با محصولات متنوع در استان اشاره کرد و گفت: واحدهای صنعتی دانش بنیان و فناوری داریم که به دلیل ساخت ماشین آلات غذایی با کیفیتش به بیش از یکصد کشور دنیا صادرات دارند و وجود افزون بر 65 برند ملی صاحب نام در گیلان فرصتی برای توسعه حجم مبادلات تجاری و روابط اقتصادی با بلاروس است.

  سفیر جمهوری بلاروس در ایران نیز با ابزار خرسندی از این دیدار، از گسترش روابط تجاری و صنعتی با گیلان استقبال کرد و گفت: ماهم ظرفیت های مطلوبی در حوزه های صنعتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بلاروس از روابط تجاری با گیلان

استقبال بلاروس از روابط تجاری با گیلان