مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-01اقتصادي

27 پروژه حوزه کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد افتتاح می شود


رییس جهاد کشاورزی استان یزد از افتتاح 27 پروژه کشاورزی، دامداری و مرمت قنوات همزمان با دهه فجر در استان یزد خبر داد.

- سیدابوالفضل وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح 27 پروژه شامل 15 پروژه عمرانی و 12 پروژه اشتغالزایی با اعتبار 157 میلیارد تومان در سطح استان یزد خبر داد.

وی بیان کرد: از این مبلغ 16 میلیارد تومان اعتبار دولتی و 141 میلیارد تومان آورده شخصی است که منجر به اشتغالزایی 53 نفر به صورت مستقیم و بهره مندی 223 خانوار شده است.

وکیلی بیان کرد: 15 پروژه عمرانی شامل سه پروژه آبیاری تحت فشار در سطح 117 هکتار از اراضی کشاورزی، هفت طرح آبیاری کم فشار در سطح 933 هکتار از اراضی، احیا و مرمت سه رشته قنات، احداث یک استخر تنظیمی آب کشاورزی و احداث 150 متر کانال آبیاری عمومی است.

رییس جهاد کشاورزی استان یزدف مجموع اعتبار هزینه شده در این بخش را 19 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 16 میلیارد تومان از این میزان اعتبار دولتی و 3 میلیارد تومان نیز آورده افراد بوده است.

وی، پروژه های اشتغالزایی را نیز شامل 6 پروژه تولیدات دامی نظیر احداث سه واحد پرورش مرغ گوشتی، احداث یک واحد پرورش بز مورسیا، احداث یک واحد پرورش بز سانن، احداث یک واحد پروار شتر، سه پروژه در حوزه تولیدات گیاهی نظیر یک واحد کشت مکانیزه نشا و احداث دو گلخانه سبزی و صیفی و سه پروژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 پروژه حوزه کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد افتتاح می شود

27 پروژه حوزه کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد افتتاح می شود