مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-01اقتصادي

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح 27 پروژه اشتغالزایی و عمرانی همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید ابوالفضل وکیلی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی 27 طرح عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 157 میلیارد تومان در سطح استان به جز شهرستان بافق افتتاح می شود.

وی 15 طرح در دستور کار را عمرانی و 12 طرح را اشتغالزایی دانست و افزود: 16 میلیارد تومان اعتبار طرح های در دستور کار از اعتبارات دولتی و 141 میلیارد تومان آورده شخصی است که منجر به اشتغالزایی 53 نفر بصورت مستقیم و بهره مندی 223 خانوار شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در ادامه با بیان این که پروژه های عمرانی شامل طرح آبیاری تحت فشار(سه مورد با سطح 117 هکتار)، طرح آبیاری کم فشار(هفت مورد با سطح 933 هکتار)، احیا و مرمت قنوات(سه رشته)، ساخت یک باب استخر تنظیمی آب کشاورزی و ساخت 150 کانالهای آبیاری عمومی است گفت: که اعتبار کل در نظر گرفته  19 میلیارد تومان شامل 16 میلیارد اعتبار دولتی و سه میلیارد تومان آورده اشخاص است.

وکیلی در پایان با بیان این که اجرای شش پروژه در حوزه تولیدات دامی (ساخت سه واحد پرورش مرغ گوشتی، ساخت یک مورد واحد پرورش بز مورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد