مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:072023-02-01اقتصادي

53 طرح عمرانی دهه فجر در فهرج کلنگ زنی و یا افتتاح می شود


فرماندار فهرج از کلنگ زنی و بهره برداری 53 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و هنری با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- حسین سعید نیا شامگاه 11 بهمن ماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 400 برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و آموزشی در شهرستان فهرج برگزار می شود .

وی افزود: افتتاح سه مدرسه 6 کلاسه، بهره برداری از طرح های برق رسانی با اعتبار 12 میلیارد تومان، کلنگ زنی پروژه تامین برق روستایی با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان، بهره برداری از طرح های آبرسانی، بهره برداری از یک مجتمع گردشگری با اعتبار 9 میلیارد تومان، افتتاح طرح های مختلف با اعتبار 10 میلیارد تومان، افتتاح دو باب مدرسه عشایری با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح هاست.

او تصریح کرد: بهره برداری از طرح های ورزشی با اعتبار 750 میلیون تومان در سطح روستاهای بخش مرکزی، افتتاح طرح های روستایی بخصوص روشنایی معابر، آسفالت معابر ، بهره برداری از دو پارک روستایی در بخش نگین، افزون بر 800 میلیارد تومان کلنگ زنی طرح های روستایی در بخش نگین کویر، یک پروژه پرورش مرغ گوشتی 6000 قطعه ای در بخش مرکزی و با اعتبار یک میلیارد تومان از طرح هایی است که به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 طرح عمرانی دهه فجر در فهرج کلنگ زنی و یا افتتاح می شود

53 طرح عمرانی دهه فجر در فهرج کلنگ زنی و یا افتتاح می شود