مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-01اجتماعي

بارش سنگین برف در برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد/ نجات 3 کوهنورد


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش سنگین برف در جاده های مناطق سردسیری این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش سنگین برف در جاده های مناطق سردسیری این استان خبر داد.

علیرضا نیک روز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تا عادی شدن وضع هوا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، افزود: بارش برف در همه جاده های مناطق سردسیری از جمله یاسوج - شیراز، یاسوج - سی سخت، یاسوج - باغچه سادات، یاسوج - پاتاوه – دهدشت و یاسوج به مارگون ادامه دارد.

وی از استقرار همه گروه های امدادی در جاده های برف گیر استان خبر داد و اظهارکرد: نیروهای اداره کل راهداری و راهداراخانه ها و هلال احمر با تجهیز ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده های مناطق سردسیری مستقر شده و آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر چه نیروهای امدادی در جاده برف گیر آماده خدمات رسانی هستند، اما بارش برف سنگین و ترافیک خودروها در مسیرهای برف گیر باعث کند شدن خدمات رسانی و بروز مشکلات برای مسافران می شود ، بنابراین مردم سفرهای خود را به روزهای عادی موکول کنند و تا پایان بارش ها از تردد در جادهای برف گیر استان خودداری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف در برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد/ نجات 3 کوهنورد

بارش سنگین برف در برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد/ نجات 3 کوهنورد