مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-01اقتصادي

224 طرح عمرانی و تولیدی در ارومیه به بهره برداری می رسد


به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 224 طرح عمرانی و تولیدی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 9 طرح دیگر شروع می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 224 طرح عمرانی و تولیدی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 9 طرح دیگر شروع می شود.

غلامحسین عماری 12 بهمن ماه در سومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ارومیه گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نزدیک به یک هزار و 677 میلیارد تومان اعتبار، 224 طرح عمرانی و تولیدی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 9 طرح دیگر نیز شروع می شود.

عماری اضافه کرد: 11 طرح تولیدی با 185 نفر اشتغال زایی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، 5 طرح هادی روستایی، 3 گلخانه تولید سبزی و توت فرنگی، 7 طرح آبیاری نوین کشاورزی چهار طرح آب رسانی و 37 طرح برق رسانی و توسعه شبکه انتقال برق، و 6 طرح گازرسانی از جمله مهمترین طرح هایی هستند که در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت عملیات اجرایی 9 طرح عمرانی از جمله خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه، سه سالن ورزشی روستایی، و مرکز جامع سلامت روستای کهریز، خانه بهداشت بهلول آباد و پایگاه اورژانس شهری آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

224 طرح عمرانی و تولیدی در ارومیه به بهره برداری می رسد

224 طرح عمرانی و تولیدی در ارومیه به بهره برداری می رسد