مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-01سياسي

در مسائل فرهنگی باید از سلیقه ای عمل کردن پرهیز کرد


نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی در استان قزوین گفت: باید مراقب باشیم که در مسائل فرهنگی از سلیقه ای عمل کردن پرهیز کنیم چرا که موجب دور شدن مردم از فضاهای فرهنگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: خداوند در آیه 32 سوره حج فرمود و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب ، مشخص می شود لازم است شعائر الهی را تبلیغ و معرفی کرد.

وی ادامه داد: تابلوهای شهری اثرگذاری بالایی در تبلیغ دارند، مناظر شهری نباید القاکننده فرهنگ غیر دینی باشد، خداوند تشویق می کند کسانی را که برای شعائر الهی ارزش قائل می شوند و نگاه مردم را به چیزهای خوب جلب می کنند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در مقابل این آیه، خداوند در آیه 19 سوره مبارکه نور فرموده آنان که دوست دارند در میان اهل ایمان، کار منکری اشاعه و شهرت یابد، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، خدا فتنه گری و دروغشان را می داند و شما نمی دانید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: معلوم می شود در مقابل اشاعه خوبی ها، اشاعه بدی ها هم ساز و کاری دارد، نیرو، نفر، لشگر و گروهی دارد، این آیات تقابل بین فرهنگ ارزشی- ایمانی با فرهنگ غیردینی را رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسائل فرهنگی باید از سلیقه ای عمل کردن پرهیز کرد

در مسائل فرهنگی باید از سلیقه ای عمل کردن پرهیز کرد